>> Diary

RfP 2016 - "Don't let them run you"

15. července 2016 v 14:10 | Kvicka
Tenhle článek zveřejňuji hlavně kvůli těm pár fotkám, co jsem tam pořídila XD
...ale na druhou stranu když už to dělám, tak si k tomu přidám mé obvyklé blábolení.

Letošní Rock for People vůbec nevyšel, tak jak jsme si přála. Měli jsme jet na všechny 3 dny...brácha měl brát stan a auto..... a já se na to už poctivě 2 měsíce předem těšila. Primárně jsem tam chtěla jet kvůli Bullet for my valentine (a asi 3 dalším), ale při učení na státnice, jsem si projížděla skupiny, co tam mají hrát, a značila si, co se mi líbí...a tak se přihodilo, že jsem tam nakonec chtěla jet ne jen kvůli jedné skupině, ale kvůli asi tak dvaceti......
Tak se tak člověk těší a těší...aby mu 3 dny před festlivalem brácha napsal, že nejede.......
jet sama pod stan na fesťák... (obzvlášť když nemáte ani stan) jsem si nedovedla představit. Na druhou stranu jsem se odmítla vzdát toho tam jet, a tak vznikl náhradní plán - pojedu tam alespoň na jeden den.....a je mi úplně fuk, že jsem loser, co jezdí na fesťáky sama. Odmítám se přizpůsobovat.
"Don't let them run you"
Na víc jet sám, má taky i nějaké svoje výhody. Člověk to má čistě ve své režiji. Nemusí se na někoho ohlížet, dělat kompromisy atd ^.^

Rozhodnutí padlo na pondělí, protože jednak tam byly právě ten den Bullet for my Valentine, ale taky na ten den vycházelo nejvíc skupin, který jsme chtěla a mohla (..nekryli se) vidět.
Lístek jsme do poslední chvíle neměli, takže nebyl problém koupit jen ten jednodenní.
Tisíc korun za 14/15 skupin, co jsem chtěla zkouknout, není špatná bilance.
Nakonec jsem skupin viděla jen 12 skupin. Jeden důvod byl, že jedna stage byly mimo areál...no a při každém návratu do areálu vám prohledají tašku a vyhází jídlo a pití....takže logicky jakmile jsem si koupila v areálu flašku s vodou, tak už se mi mimo areál fakt nechtělo. Taky si myslím, že víc bych skupin stejnak nepřežila xD Na jeden den to bohatě stačilo. (Kdo se mnou někdy byl na koncertě nebo festivalu, ví, že já jen tak nepostávám a nekoukám. Proto mě taky běžně bolí za krkem a záda ještě další 3 dny minimálně.)

A tak začalo 25 šílených super hodin.... v 6:00 ráno....

"My heart is disturbed by you" - the GazettE - (8.6.2016)

11. června 2016 v 23:08 | Kvicka
Very short English summary...IT WAS AWESOME..BEST CONCERT IN MY LIFE!!!
----

Nejedná se asi úplně o koncertový report, protože si nemyslím, že bych byla schopná samotný koncert nějak popsat. Napíšu proto opět jen pár svých keců a doplním o pár 'lame' mobilových fotek xD

8.6.2016 se v Mnichově uskutečnil j-rock koncert mojí (už osm let a stále) nejoblíbenější skupiny the GazettE.
Tentokrát to bylo podruhé, co jsem se dostala na koncert the GazettE a hned bych jela znova. Mohu taky rovnou říct, že tenhle koncert byl lepší než ten v roce 2013. Hlavní rozdíl bylo, že tentokrát celý zážitek navíc umocňovala větší interakce skupiny s publikem

Celé dobrodružství opět začalo den předem, 7.6. v jedenáct večer, když jsme sedli do autobusu do Mnichova. Kvičce zas nic nedocházelo, a tak jsem byla mezi všema těma vynervovanýma lidma úplně apaticky v klidu XD (tedy kromě Kiry.....ale ta je úplně jiná dimenze xD)

(Poslední fotka mě a bráchy před odjezdem na autobus/ with my brother)

Crazy life II. - Road trip: MUCC 2015 (Krakow)

15. července 2015 v 16:40 | Kvicka
Začíná druhá část vyprávění o šílenostech, co mě potkali během zkouškového, aneb jak se z mého "tohle zkouškové bude pohodička" stala velké "nestíhám nic". (Přestože jsem si dokonce akčně sebou vezla notebook s látkou, kterou se mám naučit....bez šance. Koukla jsem na to za celé tři dny asi tak hodinu při cestě z Prahy a půl hodiny při cestě do Prahy. Ale pamatovala jsem si z toho prd.
Opravdu nečekejte klasický report z koncertu. Jedná se spíše o krátký popis (podivné keci) našeho road tripu a pár fotek (za které děkuji taiře.) Je to hlavně článek pro tairu a taky tímto článkem chci jí a našemu druhému řidiči Ruukimu moc poděkovat.

Takže road trip na koncert japonské skupiny MUCC do polského města Krakow, jež se konal 26.5.2015.

Velké dobrodružství ale odstartovala už den před koncertem (25.5.2015). Tak jsem se sbalila a vyrazila na setkání se zbytkem naší výpravy.

(outfit foto)

Náš plán byl dojet nejprve z Prahy do Frenštátu, kde přespíme u tairy, jelikož odtud je pak do Krakowa o poznání kratší cesta. Trasu jsme zvolili přes Hradec Králové, tak abychom se vyhli dálnici a za volant usedl Ruuki. Z Prahy jsme vyrazili na půl čtvrtou s přesvědčením, že v cíli budeme nejpozději v osm večer. Jak moc jsme se jen mýlili. První čáru přes rozpočet nám způsobila křižovatka hned v Praze, na které jsme zvládli strávit hodinu a půl. No comment. Chvílemi to vypadalo, že se z Prahy, a vlastně vůbec z té křižovatky, nikdy nedostanem.

Crazy life I. - DIR EN GREY 2015 (Berlin)

4. července 2015 v 21:38 | Kvicka
Nejedná se úplně o report (jelikož nejsem schopná dát pořádně myšlenky z koncertu dohromady), ale spíše popis celkového výletu do Berlína a pár následných postřehů z koncertu japonské skupiny
Dir en Grey.
Je to teda první ze série článků Crazy life. A vůbec tenhle koncert byl taková ultimátní zrada, protože jsem byla od vánoc přesvědčená, že pojedu na Mucc. A najednou si Diru v únoru usmyslí, že pojedou na evropskou tour taky a nejlépe ve stejný týden jako Mucc >_< Přestože už jsem byla na dvou koncertech Dir en grey, najednou byly doma lístky (...nebudu ani komentovat, že poštovné stálo stejně jako jeden lístek na koncert.....) a díky tomu to s koncertem Mucc začalo vypadat nahnutě. V Berlníně byli přesně 5 dní po Mucc a mě by finančně nezvládla tam 5 dní zůstat a jezdit sem a tam do Berlína, taky neznělo moc dobře. Naštěstí i ten nějak dopadl (více v dalším článku). Jinak by mě to fakt štvalo, vzhledem k tomu, že Mucc jsem zatím nikdy neviděla.

A protože a jelikož v Berlníně jsme byly i loni na podzim na koncertu Sukekiyo a článek o tomhle výletu dosud nevznikl, bude tento článek trošku zvláštní a bude zahrnovat i fotky z podzimu xD Ale dám je až na závěr článku, tak snad vás to nebude moc mást. Za fotky vděčím inteligentnímu mobilu mého bratra, jelikož tahat zrcadlovku na takovéhle akce nebývá zrovna moudré. Člověk nikdy neví, jestli ho to nechají nakonec pronést do klubu.

První dobrodružství tedy začalo 20.5.2015 ráno. V devět jsme se nalodili do autobusu směr Berlín za mírně demotivujícího počasí, jelikož v Praze hned od rána pršelo, ale s notnou dávkou optimismus, že v Berlíně nebude. A musím říct, že nám konečně jednou něco vyšlo, a přestože bylo celý den podmrakem, NEPRŠELO!
Po dvou policejních kontrolách autobusu, jsme jen s drobným zpožděním dorazili před druhou hodinou do Berlína. A jelikož taira měla nějaké podivné zpoždění s ubytováním se, vrhli jsme se na Berlínské dobrodrůžo sami. U postupimského náměstí jsme objevili nádherné místečko. Byl to takový prostor mezi obchody s fontánou a naprosto fascinující kopulí, která ale nebyla krytá, takže si člověk připadal pořád jako venku.

One damned visual kei error and holiday

9. listopadu 2014 v 2:13 | Kvicka
Tak jsme jednoho dne o prázdninách (3.8.2014) s Erizu a mým bratrem podniky velkou dobrodružnou výpravu na zříceninu hradu Choustínk a zámek Červená Lhota ^.^

Celé drama začalo hned ráno, když to poměrně dost vypadalo, že vůbec nikam jet nebudeme moct, jelikož hlásili bouřky.
Nakonec jsme ale jeli (sice jsme komplikovaně vymýšleli úplně náhradní plán a odklonili se tak od původního plánu Červená Lhota..ale nakonec jsme tam stejně skončili. Tomu se říká síla osudu xD)
A jen tak pro informaci vůbec jsme nezmokli!

Takže jsme začali na zřícenině hradu Choustník.

One damned visual kei error in Italy

28. září 2014 v 16:20 | Kvicka

Letos jsem měla to štěstí a podařilo se mi opět vykouknout za hranice (Pomineme skutečnost, že jsem stále nezpracovala fotky z loňské dovolené v Rakousku.....xD a přeskočíme rovnou na letošek). Využila jsem nabídky mé tety a připojila se k jejich rodinnému výletu do Itálie. Osmi hodinová cesta namáčknutí mezi dvěma autosedačkama a ne moc kvalitně prospané noci ve stanu s mým brutálně nahlas chrápajícím strýcem..nebyla zrovna žádný med..xD nicméně jsem ráda, že jsem tam mohla jet (vlastně to bylo podruhé, kdy jsem byla u moře...pokud bereme moře, ve kterém se dá koupat...tím narážím na to, že mou návštěvu na britském pobřeží u ultra ledové vody nepočítám..xD)

Co můžete čekat?
Ani ne moc psaní...spíš hromadu hromadu fotek, co jsem nafotila a to především samozřejmě fotek moře ^.^
Fotek mě tu zas tak moc nepotkáte, protože teta logicky fotila spíš své dvě děti a ne svou cvaklou vyšinutou neteř...xD

Předem děkuji za všechny komentáře ;) :3

Kladenské dvorky (15.6. 2014)

26. září 2014 v 15:50 | Kvicka
Kladenské Dvorky. Akce pořádaná 14.6. - 15.6. 2014 jak jinak než v Kladně.
A proč že se mě to vlastně týkalo?
Dostla jsem totiž možnost od Terezy B.na této akci vystavit několik svých fotek ^.^ Za což ještě jednou moc děkuji.
V rámci toho jsme dostali ještě nabídku na účast i pro BJDkingdom - tam je také samostatný článek o akci ;)

Vyrazili jsme si tedy 15.6. na výlet do Kladna. A samozřejmě, když už jsme tam byli, tak jsme to tam museli prošmejdit kompletně ^.^ Protože věřte, bylo tam opravdu mnoho zajímavých věcí! :)
Počítejte proto s hromadou fotek, protože já se alespoň o některé s vámi chci podělit.

Frankie (patřící Kitsune Miyabi) jela taky s námi to všechno okouknout na vlastní oči.

We will walk together (návštěva Riegersburgu) - část II.

20. července 2014 v 17:40 | Kvicka

aneb okna, dveře, kamna....

Druhá část příběhu toho jak se kvicka, Erizu, taira (Klára) a Táňa vypravily do Rakouska na hrad Reigersburg (krycí jméno "gaze-hrad"). Hrad, na kterém the Gazette v roce 2005 natáčeli PV Cassis.
Taky je tu druhá část výletu = návštěva Vídně.

První část naleznete ZDE - ČÁST I/PART I
(Můžete očekávat ještě část od Erizu - pak připojím odkaz na článek (až bude).

Fotky, na kterých jsem jsou logicky buďto větišnou zásluhou Erizu ^.^ (a pokud jsem na fotce já s Erizu tak tairy či Táni) ..případně samospouště (pokud jsme ta zrovna všechny) a ostatní jsou mé dílo (není-li napsáno jinak ;) ) A sem tam je to celé proložené oficiálními fotkami the GazettE a nebo screenama z jejich PV Cassis. Jen tak pro porovnání :D (Jsou oddělené od ostatních vždy přerušovanou čarou.)

We will walk together (návštěva Riegersburgu) - část I.

20. července 2014 v 0:09 | Kvicka

aneb okna, dveře, kamna....

Tadááááá. A je to tady. Příběh toho jak se kvicka, Erizu, taira (Klára) a Táňa vypravily do Rakouska na hrad Reigersburg (krycí jméno "gaze-hrad"). Hrad na, kterém the Gazette v roce 2005 natáčeli PV Cassis.
(A náhodou, abyste věděli, to nebyl jediný důvod xD. Protože není přece nic špatného udělat si výlet s kamarády ^.^ A upřímně jsem fakt ráda, že jsem tam mohla jet s holkam :) A ke všemu já jsem všeobecně už od malička docela vytížená na hrady a zámky všeobecně ^.^)
Nicméně neříkám, že není skvělý pocit, vyfotit se tam, kde vaše oblíbená skupina xD...ale to nám teda začalo docházet pořádně až, když jsme tam dojely.

Článek má 2 části: ČÁST II/PART II -ZDE
+ ještě část od Erizu - pak připojím odkaz na její článek (až bude).

Let's start!

We will walk together....

taira, Táňa, kvicka, Erizu

PV: the GazettE - Cassis (aby jste tušili o čem se mluví ;)

Ale začněme pěkně od začátku. Náš výlet začal brzo ráno 11.5. v Brně (...ale po pravdě..pro mě a Erizu už o den dřív ráno v Praze) a naše cesta vedla přímo na Riegersburg. Výlet pak pokračoval, s mezi zastávkou na přespání v Maďarsku, i 12.5., kdy jsme na cestě domů stavěly ve Vídni v Schönbrunnu ^.^ (Tam je to moc pěkné. Škoda že nebylo víc času.)
Velký dík patří samozřejmě naší řidičce taiře, protože právě možnost jet autem významně přispěla k tomu, že se výlet mohl vůbec uskutečnit ^.^

heidi. - Fly High!

11. dubna 2014 v 14:14 | Kvicka
10.4.2014 ..... Praha..... Storm club....heidi.!

Na úvod pár slov než napíšu něco velmi krátce (nemám sílu ani dostatečnou mozkovou činnost na tvoření nějakých esejí) k včerejšímu koncertu.
heidi. paradoxně znám hodně dlouho. Prakticky od mých J-rock začátků, když to tak vezmu...takže to bude bez mála tak šest let.... Slyšela jsem je a z nějaké..pro mě momentálně zpětně nepochopitelného důvodu...mi asi zapadli mezi ostatní skupiny, co jsem v tu dobu začínala poslouchat...no a nikdy jsem je víc pořádně neposlouchala.
Když se ke mě doneslo, že budou mít v Praze koncert, řekla jsem si (mimo to že jsem byla přesvědčená že tak 98% stejně jdu xD), že by bylo dobré před tím si připomenout, jak že to vlastně zněli. Hm...a když jsem s tím začala, moje jediná myšlenka byla: "Proč že je sakra neposlouchám?!"
Posledních pár dní před koncertem už jsem se těšila, jak malé dítě na vánoce xD
A teď mám kvůli nim vážné finanční dilema jménem "za měsíc vydáváme nové album" >_< můj ubohý bankovní účet.

A teď ke koncertu.

Concert - the GazettE (when dream comes true)

30. září 2013 v 0:12 | Kvicka
Dobře..takže jsem zkusila dát něco dohromady. Nevím, jak moc to můžu nazývat report a zda to vůbec bude dávat smysl.
Upřímně..je to takový můj emocionální výlev....nedávající moc smlyslu....čímž rovnou varuju.....takže to číst nemusíte, pokud nechcete.
(Za všechny fotografie v článku..kromě této první...děkuji svému bratrovi)

Začneme trochu ze široka.

RfP 2013

7. července 2013 v 1:43 | Kvicka
Tentokrát velmi ve zkratce (snad se mi to podaří krátce..xD) z letošního Rock for People.
(VŠECHNY, DVĚ, FOTOGRAFIE V ČLÁNKU JSOU ZÁSLUHOU MEKA-CHAN :3 )

Vše bylo od začátku proti mě, mimo předraženého kempu...všem možným změnáma....předpovědi počasí...atd atd....to chvíli vypadalo, že nepojedu vůbec. A hlavně protože moje skvělá škola mi přijímačky na magisterské studium naplánovala na 3.7. ráno, musela jsem se s těžkým srdcem vzdát koncertu 30 second to mars T_T (alespoň že mě přijali..protože kdyby ne...tak by mě to nehorázně ale nehorázně SR*LO)

Nicméně konečný výsledek přece jen dopadl dobře. Místo opakování ne-moc-příjemných zážitků z (drahého) kempu před dvěmi lety, jsme skončili v "luxusním kočičím imperiu s plnou penzí a libovolným přístupem ke sprše" xD (= návštěva Kláry, které tím chci poděkovat za azyl a všechno jídlo, co jsme jí tam spořádali XD)
Jako bonus jsme ani jedou nezmokli, i když to několikrát drželo opravdu na krajíčku ^.^

Britain diary X. (The END)

4. září 2012 v 21:44 | Kvicka
A tímto článkem ukončím vyprávění z Británie. Takže už jen krátce.

Bylo to tam úžasné. Naprosto naprosto úžasné ^_^
Ale bohužel přišel náš poslední den. Před námi bylo už jen pár posledních hodin, které měli být věnovány vystěhování se z hostelu a přepravě na autobus. Velmi mile mě překvapilo, že kromě zálohy na Oyster card, mi vrátili i zůstatek peněz, který jsem neprojezdila.
Na cestu jsme si ještě koupili ve Wasabi onigiri *_* a tiše jsme doufali, že čekáme na správné zastávce..xD (ne že by mi vadilo, že bychom tam zbyli..jen bychom asi museli bydlet pod mostem..jelikož naše finance byli na nule...teda po pravdě bych asi ještě noc uplatila...ale pak bychom museli pod most..xD)

Už před autobusem Student Agency se mi pokazila nálada (nechtěli nás pustit do autobusu...pfff) a nečekaně se mi vůbec nechtělo jet pryč z Británie.

Britain diary IX. (London)

1. září 2012 v 9:01 | Kvicka
Už jsme u devátého dne v Británii.

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.
V jistém směru se dá na tento den nahlížet jako na poslední. (Druhého dne kolem poledne jsme bohužel museli zamířit zpět do České republiky >_
Rozhodli jsme se, že bychom si mohli na začátku dne udělat opět něco jako menší piknik...a tentokrát u Dianiny fontány, protože Haru a Kitsu tam ještě nebyli, a pak si projít Hyde park a Kensington Gardens. A proto samozřejmě opět každou chvilku pršelo...XD

Sešli jsme se u ISISe...a Kitsunka mi opravdu přinesla ten ztracený prsnýnek z předchozíhl dne ^.^ (rozepisovat se o této příhodě více už nebudu, můžete si o tom přečíst v předchozím článku). Při čekání na Haru a Kitsu mi Erizu pořídila fotky, které už se nacházejí na lookbooku.

Britain diary VIII. (London)

24. srpna 2012 v 16:10 | Kvicka
(Už se blížeme ke knoci. Upřímně doufám, že to do konce srpna dopíši.)
Takže osmí den. (památky)

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.
Na tento den byla naplánována návštěva muzea V&A a hlavně konečně procházka po památkách. A proto bylo samozřejmě hnusně x_X
Ale hezky popořadě. Hned ráno jsme se rozdělili. Haru s Erizu šly na English Breakfest...a já si dala svou snídani v té Italské zahradě v Kensigton Gardens (nebo co to bylo)...hezky jsem si koupila tři koblížky...a úspěšně jsem si tam jeden hned aktivně hodila na zem >_< Každopádně už tehdy každou chvíli pršelo...
Pak jsem se zase sešla s holkama a vyrazili jsme společně k Victoria & Abert Museum, kde se s námi měla sejít ještě Kitsune. Cestou jsme potkali WISHING TREES ^.^ tak jsme si tam taky každá napsala přáníčko ^.^

Advík 2012

19. srpna 2012 v 21:45 | Kvicka
Letošní Advík byl FAIL, tak jako loňský..možná víc...těžko říct...
letos jsem odmítla vzít si jakékoliv přednášky, takže jsem tam vůbec nebyla (loni jsem tam byla jeden den kvůli přednášce)...takže vím jen, co kdo říkal..spíš co všichni říkali...a co jsme viděli z venku. V sobotu jsme se totiž s Kitsune vydali na dobrodružnou výpravu před Advík...potkat známé a tak. Tam nám bylo řečeno, že je tam nuda...což se neni nic moc co divit...

My outfit

Takže jsme tam chvilku pobyli..tady je album s pár vysoce lame fotkami a několika praštěnými momentkami.

Britain diary VII. (London)

14. srpna 2012 v 16:51 | Kvicka
Jsem tu zpět s články o výletu do Británie.
Před námi sedmí den. (Piknik před Buckinghamským palácem, Piccadilly a výlet na Baker street)

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.
Na tento den jsme si s Haru a Kitsune naplánovali především piknik před Buckinghamským palácem. A proto se počasí rozhodlo, že by nám to mohlo pokazit... Bylo takové to počasí, pět minut poprchává, pět minute ne... ale dokud to bylo jen takhle, tak to bylo v pohodě. Vyrazili jsme s Erizu dřív, že si cestou na piknik nejdřív projedem ještě části parku, kde jsme zatím nebyli. Začali jsme u, jak se ukázalo, mého druhého nejoblíbenějšího místa z parků, a to u fontány v Kensigton gardens, kterou jsme objevili předchozího večera. Mám pocit, že se tam tomu říká "italská zahrada" nebo tak nějak.

Malá error-fashion vsuvka právě ze zmíněného místa

Britain diary VI. (London)

2. srpna 2012 v 0:50 | Kvicka
Šestý den návštěvi Británie.

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.

Náš další den začal srazem s Haru a výletem na Portobello Market (jsou tam bleší trhy ^.^) V jednom obchodě na té ulici jsem si koupila (docela levně) creapersky *_* Takové boty už jsem dlouho chtěla. I love them ♥ Erizu si tam koupila skvělé granny-šaty ^^ a já jsem tam vyhlídla takové jedny šaty pro mamku, které jsem pak navečer koupila v Camdenu....a ona je potvora nechce nosit >_<

Tuhle fotku jsem udělal úplně náhodou, když si Haru zkoušla jeden kabátek, a strašně se mi líbí *_*
Ke všemu to tam Haru strašně sluší *_* jako obvykle ^.^

Britain diary V. (London)

30. července 2012 v 0:48 | Kvicka
Pátý den návštěvi Británie.(Londýn)

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.

V podstatě první den naší návštěvy v Británii, kdy jsme se pořádně vyspali xD. Nemuseli jsme nikam vstávat a já překvapivě spala celou noc jak zabitá.

Ráno jsme posnídali v Kensington Gardens ^.^ a ozvali se Haru s Kitsu...tady se stala trošku větší komunikační chyba..xD která byla vysoce vtipná..xD ale nebudu to tu rozepisovat xD Takže jsme si myseleli, že jsme s holkama domluveny na další den, a rozhodli jsme se jít nejprve do Hyde Parku a pak kdyžtak mrknout na nějaké památky.
Opět jsme zvolili přístup "proč kupovat mapu, když si jí někde můžem vyfotit..xD" ...takže jsem jednu vyfotila na hostelu a druhou, podrobnější, hned u vstupu do parku.

První naše zastávka byla ještě v Kensington Gardens a to u sochy "fyzické energie" (pán na koni) xD a já tam po vypětí veškeré fyzické energiel dokonce vyšplhala..xD
Taky jsme potkali obří šachovnici s obřími šachy....co jsme ale nepochopila...proč byli všechny figurky bílé..xD

Druhá zastávka byla na Diana Memorial Fountain, která se upřímně stala mým asi nejoblíbenějším místem v celém Hyde Parku ^_^ Takže jsme tam logicky strávili docela dost času.
(a před tím měli nějakou sochu velkého ptáka...která se jmenovala ISIS o_O scary xD; vysvětlení: isis je školní informační systém VŠE ...xD)

Britain diary IV. (Cambridge)

25. července 2012 v 14:45 | Kvicka
Čtvrtý článek z návštěvi Británie.(Výlet do Cambridge a všeobecně k pobytu v Londýně)

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.
Nejprve bych začla pár slovy všeobecně k pobytu v Londýnu. Co se týče hostelu nebyl nakonec (alespoň podle mě) tak příšerný, jak jsem se bála (hostel měl některé docela děsivé reference). Hostel v Cardiffu byl samozřejmě mnohem mnohem lepší...ale i tenhle šel. Je teda fakt, že když jsme tam den před tím v jedenáct v noci dorazili..postávali před ním hodně hodně podivné existence..takže jsem byla upřímě ráda, že jsme měli pokoj "famale only". Jinak nějak extra špinavo tam nebylo. Čisto teda taky ne..xD ale co čekat xD nízká cena a dobré umístění... Jediné, co mi vadilo, bylo, že jsme nedostali žádné povlečení na peřinu. Dostali jsme jen dvě prostěradla. Takže jsme měli na jednom ležet, druhým se přikrýt a na to až položit tu peřinu. Já se samozřejmě vždycky přes noc odkopala a skončila jen pod tou peřinou. Ale svrab jsem si nejpíš nepřivezla ,vzhledem k tomu, že už je podle mě po inkubační době, a žádný příznaky nemám....takže v pohodě xD Na recepci opravdu nějak extra moc vstřícní nebyli..ale že by byli zas nějak protivný, taky říct nemůžu...xD jinak řečeno, musla jsem si jít o polšátř říct dvakrát, ale nakonec jsem ho dostala..xD Právě kvůli absanci polštáře první noc jsem se prakticky nevyspala..díl teda na tom měl i ukrutnej hlad... Ve sprchách k mému velkému potěšení tekla teplá voda a to v jakoukoliv denní dobu ^.^ a asi jsem zvyklá na nižší standarty, ale nechutný mi naštěstí nepřišly. Velké plus dávám tomu, že když se tam něco rozbilo, tak to bylo hned druhý den opravené. Taky asi hrálo roli to, že jsme na pokoji měli lidi, kteří byli v pohodě. Bylo tam 10 postelý a za ten týden tam s námi prakticky v kuse zůstali 4 stejní lidé a zbylá čtyři místa se měnila.

Druhá věc k Londýnu...a to tentokrát doprava...kterou jsem náležitě pokonili. Po náročném studování jejich webovek jsme to nakonec očividně naprosto špatně pochopili. A tak nás jedna blbá jízda metrem vyšla okolo 4 a půl libry >__< Po tom, co jsme se druhý den ráno dopravili na autobus do Cambridge, už jsme utratili téměř 300 Kč za dopravu x_X a to jsme jeli jen dvakrát x_X pak nám teda došlo, že bude opravdu třeba pořídit si Oyster card (přes ní stojí jedna jízda metrem 2 libry...což už je poznat...) Takže na hostel už jsme se vraceli na Oyster card dobytou na pět jízd (za 10 liber)...což byla další chyba..i když v té chvíli už by to stejně asi ani jinak řešit nešlo..kvůli těm dvou extra drahým jízdám. Je hezké, že jsme si totiž namlouvali, že víc než pět jízd neprojedem, ale upřímně se nám to povedlo dřív než jsme se nadáli xD Tak jsme si nabyli na dalších pět jízd (teda ve skutečnosti jich asi bylo šest...jelikož jízda doubledeckerem byla levnější než metrem...a my jsme s nimi jezdili víc než metrem. S timi se, alespoň teda mě, podařilo už vyjít. Kdyby jsme to jen byli nějak pochopili už na začátku...mohli jsme si hned při příjezdu pořídit na Oystrer týdenní za 30 liber...vyšlo by nám to stejně draze...a mohli jsme jezdit naprosto neomezeně x_X no nic..xD pro příště...xD

A teď už ke čtvrtému dni v Británii. Výletu do Cambridge. Na tento den vyšlo poměrně teplé počasí. Dokonce jsme se dvakrát šli schovat do kostela před teplem..xD
Bohužel jsme trefili zrovna den promocí, takže jsme si nemohli prohlédnout žádnou college...zato jsme ale viděli spoustu studentů ve skvělých promočních kabátcích xD
Jedna věc mě v Cambridge opravdu překvapila....že se jim tam jen tak po parku mezi lidmi, co tam tak posedávají na trávě, navolno procházejí krávy o_O xD

Taky mám z Cambridge vysoce akční lookbookovou fotku ^^
Look se jmenuje Chronophage...a to podle jedné věcičky, kterou mají v Cambridge a mě úplně naprosto fascinovala... vydržela bych na to fascinovaně zírat asi dost dlouho *___*
Jsou to hodina nanichž je cosi s hlavou draka a tělem luční kobylky...je to děsivé *___* a vypadá to jako živé *___*