Britain diary III.

20. července 2012 v 10:07 | Kvicka |  >> Diary
Třetí článek z návštěvi Británie. (Poslední den ve Walesu)

ZDE: Britain diary I. (Cardiff)

Všechny obrázky v článku jdou kliknutím zvětšit.

Tentokrát jsme si ráno mohli dát i snídani ^^ V plánu byl chack-out hostelu, výlet do St Donat's Bay a pak už jen courání po Cardiffu. Když jsme v hostelu požádali, jestli si tam můžem nechat zavazadla, řekli nám, že to není problém..tak jsem čekala, že na ně mají nějakou místnost nebo tak...a místo toho nám ukázali, že si je máme postavit do rohu o_O (dole v hostelu byl jakoby normální bar pro veřejnost)...abych pravdu řekla, neměla jsem z toho moc dobrý pocit...ale snažila jsem se uklidnit tím, že nejsme v Česku. A samozřejmě se kufrům opravdu naprosto nic nestalo ^^
Za pomoci ochotných místních, kteří nám opět ukázali, kde vystoupit, a s jedním přestupem jsme úspěšně dorazili k St Donat's Bay. Bohužel jsme tam nemohli jet jindy...takže místo plánovaného odlivu..jsme tam byli asi 3-2 hodiny před největším přílivem..xD Ale i tak to bylo skvělé ^^ (jediné snad...že jsme se tam bohužel nemohli všude procházet a ani dojít k prolézacím jeskyním, které tam někde měli být...za ty téměř dvě hodiny, co jsme tam byli, se příliv ještě zvedl a mě bylo jasné, že i když by jsme tam, když jsme dorazili, došli...tak už by jsme se nejspíš nemohli vrátit...pravdou ale je, že vzhledem k faktu, že jsme v 6 odjížděli zpět do Londýna a chtěli si ještě projít Cardiff...cesta od toho zálivu trvala do Cardiffu hodinu...a pohyb po pobřeží se ukázal docela pomalý..xD a než jsme si všechno vyfotili atd...xD ukázalo se, že by jsme tam, ani kdyby byl odliv, nestlihli nejspíš jít..xD)
Docela mě zaskočilo, že si tam zpáteční autobus klidně přijel o deset minut dřív..a vůbec to neřešil..nějaký čekání a tak..ne..xD takže jsem dost ráda, že jsme na té zastávce byli půlhodiny předem..xD

V Cardiffu měli extra oprsklou veverku...a naprosto děsivou zeď, na které byli zvířata (cardiff animal wall)...ale děsivé na tom bylo spíš to, že ty kamené sochy měli oči...
pak už asi zmínim, jen vysoce zajímavý obchod s vysoce zajímavími botami *__* a knihovnu s "Cardiff story" výstavou... zdarma..xD kde měli dlažební kosku, v které byli placky "Doctor WHO" xD (já jsem ten seriál teda upřímně osobně nikdy neviděla...ale to bylo spíš kvůli Erizu)...takže tady je foto pro fanoušky

Tak jsme vyzvedli kufříky z hostelu a šli zbylé dvě hodiny strávit do Starbuckus..sedli jsme si hezky k tomu skrz-výlohu-čum stolečku xD a zírali na ulici xD byla to docela zábava..xD

Ta jediná do žluta fotka je z toho baru v našem hostelu ^^ a když se bude snažit tak najdete dvě fotky výlohy toho cool obchodu s botami ^^
btw. náš hostel byl naproti ROHANU XD
btw2. Erizu (a jak jsem se pak dozvěděla, tak Kitsu měla stejný problém) četla jisté CAFÉ NERO jako CAFÉ NERD xD

A na závěr...Erizu už kdesi na začátku našeho pobytu v Cardiffu prohlásila, že walština je téměř jako angličtina...o__O
upřímně...mě to nepřijde ani trochu..xD posuďte sami

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.